:: Kalmar och Öland ::

I helgen var jag och Sebastian på en minisemester till Kalmar och Öland. Sebastians syster Sara med sambo Mattias och barnen Alexander och Leia har nyligen flyttat till hus utanför Kalmar, så det ville vi såklart spana in. Vi åkte efter jobbet i fredags och kom hem igår kväll.



De har köpt ett jättefint hus med en stor underbar trädgård, det är inte annat än att vi är sjukt avundsjuka =) Vi är såå sugna på hus själva!

På lördagen åkte vi över en sväng till Öland, för att besöka Sebastians och Saras mormor som har ett sommarhus i Köpingsvik. Jag och Sebastian stannade först till i Borgholm, vi spelade bland annat minigolf, åt glass och promenerade lite i den vackra Borgholm.





Well, alla kan väl lista ut vem S är?? ;)


Hemma hos mormor Ingegärd.




På lördag kväll grillade vi hemma hos Sara och Mattias i deras fina trädgård och på söndagen hälsade vi på hemma hos Mattias syster med familj som bara bor ett stenkast från Sara och Mattias. Där vi blev bjudna på världens godaste fika med hallon från deras trädgård. Jag älskar hallon =)



Sötaste Leia som jag lyckades fånga i flykten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0