:: Jag har blivit utmanad... ::

...av sötaste Zarah och Linnea!

Beskriv först reglerna
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Oj, denna blir svår...jag har haft en rätt så händelselös jobbdag.
*jobba - avklarat
*äta middag - avklarat
*njuta av att helgen börjat - pågående ;)
*scrappa en layout av ett DT-layout - bara att hugga tag i
*svara på en inbjudan som kom idag - kanske skjuter på till imorgon

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 21 år gammal och hade precis avslutat mitt första år på det kognitionsvetenskapliga programmet på Linköpings universitet. Jag bodde hemma i Strömstad under sommaren och jobbade extra på ett vårdhem.

Ställen du bott på?
*Hemma hos mina föräldrar i ett mysigt och barnvänligt område strax utanför Strömstad. VI bodde nära havet och var ofta ute med båten bland öarna. Något jag saknar enormt idag om somrarna.
*Luxemburg där jag jobbade som au-pair i ett år efter gymnaiset.
*Linköping, först som student och därefter som doktorand/lärare i några år. Jag lyckades beta av fyra olika lägenheter i varierande storlekar, från korridorsrum upp till en trea.
*Malmö som jag flyttade till då jag träffade Sebastian. Jag bodde först i egen lägenhet i ett halvår, sedan flyttade vi ihop och vi hoppas på att snart bo i hus någonstans i närheten av Malmö/Lund-området.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* Göra oss och våra familjer skuldlösa.
* Bygga hus och köpa sommarstuga i Strömstad och utomlands någonstans.
* Resa flera gånger per år.
* Investera i någon som kan investera åt mig.
* Bygga pool åt Fia *fniss*

Såå, dags för mig att utmana några kompisar :)
Fialia, Anna K, K8an, Smörblomman, Silwerstar, Joggemia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0