:: Torsdagsscrap ::

Jag är tröttare än tröttast, gick och la mig alldeles för sent igår kväll. Jag var dock tvungen att göra några kort eftersom det är många nära och kära som fyller år på fredag. Sebastian, min svärmor, min systerdotter och en kompis. De bestämde sig alla för att den 1 februari är en bra dag att fylla år på =)

Men det är torsdag och det gör mig glaaaad! Då träffas nämligen jag och Fia som vanligt! Efter jobbet kör jag ner till Höllviken för en mysig scrapkväll.

Och imorgon är det fredag, jippi!!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Jaa, torsdag! Snacka om att vi ska scrappa idag! Jag är laddad! Är du?

2008-01-31 @ 10:09:24
URL: http://scrappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0