:: Ljuvliga fredagskväll ::

Här sitter jag, med ett glas rödvin bredvid mig och bloggar. Sebastian står i köket och lagar en överraskningsmiddag till mig. Kan man ha det bättre? :) En doft från köket har letat sig in till mig och det luktar ljuvligt gott, något med kyckling har jag sett i alla fall. Ljuvliga underbara fredagskväll, finns det någon annan bättre dag i veckan? Nej, inte enligt mig =)

I helgen har vi en massa saker inplanerade. Imorgon klockan 10 skall jag träffa fyra tjejer som faktiskt är "orsaken" till att jag idag scrappar. Vi var ett gäng tjejer som träffades på Brölloptstorget under 2004, jag skulle förlova mig och de planerade bröllop. Vi började träffas och fika, och vid ett tillfälle gick vi till Stämpelfabriken i Malmö för att titta på stämplar för att göra inbjudningskort. Där skrev vi upp oss på en nybörjarkurs i kortmakeri, och ja..resten är historia =)

Några år har passerat sedan dess, men vi håller fortfarande ihop vårt lilla gäng även om vi inte träffas så jätteofta. Imorgon skall vi äta brunch tillsammans på ett café i Gamla Väster och bara ha det mysigt.

Imorgon kväll är jag och Sebastian bjudna hem till Fia och hennes man Andréas på middag, det ser vi jättemycket fram emot! På söndag skall vi åka och hälsa på Matilda och Fredrik och deras dotter Alva i deras snart färdigbyggda hus i Hässleholm. Vi skall titta på huset, få lite tips och råd om att bygga hus. Vi är liiiiite sugna på det just nu och tittar runt lite för att få förslag, idéer och tankar.

Nu doftar det ännu ljuvligare i lägenheten och magen kurrar ordentligt =)

Kommentarer
Postat av: Viveka

Men Linda, ska du bygga hus??? Jag vet en bra husfirma, har du kollat in den? www.karlsonhus.se
kram
Vivi

2008-01-18 @ 19:19:26
URL: http://humlebacken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0