:: Kreativ 2008 ::

Karin har en utmaning i sin blogg, att vara kreativ varje dag under 2008. Hon skriver så här:

Gör och tänk något kreativt varje dag och dokumentera det, berätta, sprid ordet. Gör det som passar dig, det behöver inte vara stort eller något färdigt varje dag men släpp in kreativiteten i hela ditt liv.

Superbra initiativ och jag hänger givetvis på! Att vara kreativ behöver ju inte vara att göra en helt ny layout eller nytt kort varje dag; man kan påbörja en layout, avsluta en annan, rita en skiss, beställa nya foton, sortera, fundera ut nya projekt, få inspiration från något på väg hem från jobbet, sy, sticka, måla, möblera om, köpa blommor och fräscha upp köksbordet med.

Det finns oändliga möjligheter. Häng med på ett kreativt 2008!

image265

Kommentarer
Postat av: Petra Hall

Är inte så jättekreativ just nu, tror jag. Men jag vill ändå säga att DU Make my day! Så jag har lämnat en liten sak i min blogg till dig.

Kram!

2008-01-15 @ 16:07:18
URL: http://blog.petrahall.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0