:: Fotoskrivare! ::

När jag och Fia var på fotokurs för någon vecka sedan så stod vi och fingrade på fotoskrivare, och blev väldigt sugna på att köpa. Tänk att fota och sedan direkt kunna skriva ut och scrappa fotot =)

Nu har jag en i min ägo! En Canon Selphy CP-740. Det är bara att fota, sticka in minneskortet i skrivaren och skriva ut, eller koppla kameran direkt till skrivaren med usb-kabel. Perfekt att ha med sig på scrapträffar, den är så liten och behändig också! Den går så klart även att ansluta till datorn och skriva ut de bilder man har där.

Jag köpte den i ett paket för 1145 kr, där det ingick papper och bläck för att skriva ut 108 foton. Nu skall här installeras och testas :)

image294
Bild från Cyberphoto.se.

Kommentarer
Postat av: Anna K

Som jag sagt innan, fotoskrivare rockar. Jag skulle inte byta bort min för något i hela världen faktiskt.
Hoppas att helgen är bra.
*kram*

2008-01-26 @ 15:04:48
URL: http://www.kassfeldt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0