:: Vinnare och bidrag i skisstävlingen ::

Då är det dags att presentera vinnare i min och Fias lilla skisstävling som vi utlyste här på bloggen för två veckor sedan.



Vi har fått in sju jättefina bidrag, stort tack till alla som bidragit!! Jag och Fia har tittat på samtliga layouter, och det var minsann inte lätt att välja ETT vinnande bidrag bland dessa sju. Efter en del funderande och diskuterande bestämde vi oss till slut för att utnämna följande layout till vinnare i vår tävling.

image355

En underbar layout med vackra foton, papper och dekorationer som verkligen harmonierar med fotona. En jättefin tolkning av vår skiss. Grattis Joggemia!! Skicka din adress till mig i ett mail (mail [at] lindah.se) så dimper det snart ner två ark med thickers in din brevlåda :)

Vi vill så klart visa upp de resterande bidrag, som alla hamnat på andra plats =)

Keath (K8an)
image356

Linnea
image357

Mahlin78
image358

ÅsaF
image359

Zarischka
image360

Camilla (Smörblomman)
image361

Återigen, STORT tack för era bidrag tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Zarah

HImmel vilka snygga - och Mias är ju heeeelt grym! GRATTIS tjejen! :D

2008-02-14 @ 08:11:21
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Mia

Va?! Jag?! Tack så jättemycket....superduperglad!!

Kramar i massor!

2008-02-15 @ 05:18:07
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0