:: Strålande dagar ::

De senaste dagarna har det varit strålande solsken i Malmö, idag är inte undantaget. Dessutom ligger temperaturen under eller runt nollan. Det fattas bara att det faller lite snö, så vi får någon slags vinter att tala om. *tar skydd från alla som INTE vill ha vinter* :) Jag älskar vinter och snö, och vill faktiskt ha lite vitt att njuta av!

Tillbaka till solen, denna bild tog jag med min mobilkamera från femte våningen på mitt jobb när jag var på väg hem tidigare i veckan. Det är med utsikt över ett byggande Västra Hamnen och bron som skymtar längst bort vid den nedgående solen. Till höger ser man Malmömässan och ännu mer till höger utanför bilden ligger Turning Torso.
image371

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0