:: Nytt månadspaket från Scraproom! ::

I början av veckan kom mitt andra månadspaket från Scraproom i USA. Jag bara njööööt när jag bläddrade igenom alla papper och dekorationer. Jag har lånat bilder på paketet från Fia, varför göra dubbelt arbete liksom =)

Mönstrade papper och diecuts från Scenic Route, små hjärtan från Making Memories.
image367

Mönstrade papper från Fancy Pants, chipboard och blommor från Maya Road.
image368

Mönstrade papper från Foof-a-la, stickers från 7Gypsies och rick-rack-band.
image369

Mönstrade papper från 3bugs in a rug, journaling spots från Luxe Random Musing Jotters, och band.
image370

Det suger i scrap-tarmen när man ser allt detta, eller hur?? Det är lycka att ha en helt fri helg framför sig med massor av tid för scrap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0