:: Duktig! ::

Ikväll har jag varit iväg och tränat med Terese igen, och jag måste säga.....nu börjar det faktiskt kännas kul *fniss* Det är väl alltid en startsträcka att ta sig förbi, och det känns som jag börjar nå slutet på den sträckan. Nu är det full fart framåt, skojigt! Nästa gång blir nu på fredag, direkt efter jobbet. Förra veckan blev det ju inget tränat alls, det blev för mycket som hände med sjuk katt och annat.

Katten förresten, tack för omtanke och frågor om hur han mår! Pix mår mycket bättre, han går på lådan normalt nu och är lika irriterande som vanligt kl 6 på morgonen och bråkar friskt med B, så det tar vi som ett friskhetstecken =)

Det blev tre layouter scrappade igår, en kommer ni få se imorgon på Veckans Skiss och de två övriga dyker upp så småningom. Lovar att berätta var och när ;)

Nu väntar en rykande kopp te på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0