:: Denise och Björn ::

Igår kväll var jag hos Denise och Björn i Trelleborg. Vi var ute och käkade god mat på stan och gick sedan hem till dem. Denise bjöd på överbliven tårta från sitt kalas tidigare på dagen. Jag försökte tålmodigt att få deras kattdam Selma att uppskatta kel. Lyfter man upp henne i famnen så lutar hon hela överkroppen bakåt och sätter gärna upp en tass eller två mot ens bröst eller haka för att hålla en på avstånd. Neee hon var definitivt ingen knäkatt, men otroligt söt och näpen så man bara vill gosa hela tiden.

image321

image322

Jag köpte med mig en bukett röda tulpaner till Denise eftersom hon fyllt år, visst är de vackra?
image323

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilka vackra människor - och vilken söt katt! (Tulpanerna med, såklart!)

2008-02-03 @ 12:31:36
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0