:: Alla hjärtans dag! ::

Hoppas ni alla har en fin och mysig Alla Hjärtans Dag!

Dessa vackra rosor fick jag av Sebastian när jag kom hem.
image362

Sebastian fick ett par hjärte-kalsonger av mig och en chokladkaka som jag scrappat ett omslag till (en idé liftad från söta Zarischka, motivet kommer från Yvonne scrappar).
image366

Strax skall vi ställa oss i köket och laga till en tre-rätters. Ost- och jalapeñogratinerade nachos till förrätt. Ryggbiff med rösti, favoritsås (från Jensens), baconlindad grön sparris och tomatsallad till huvudrätt och Rocky Road-glass till efterrätt.
image364

Sedan parkerar vi oss under varmt täcke i soffan och tittar på film.

image365 image365 image365 image365 image365

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas ni får en riktigt härlig kväll!

2008-02-14 @ 19:32:40
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Anna K

Åhh så mysigt det låter. Vi borde ha gjort något liknande känner jag nu ;-) Hoppas att allt smakade.
*kram*

2008-02-14 @ 20:55:01
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Terese

Rocky Road? Usch, vem har lärt dig sådana dumheter? ;)

KRAM!

2008-02-16 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0