:: Tillbaka på hemmaplan ::

Nu är vi tillbaka i Malmö igen, ganska så skönt faktiskt att få komma hem till sitt eget när vi varit ute på turné både på östkusten och västkusten. Sammanfattat har vi haft det kanonbra, det enda minuset var magsjukan på annandagen men det är bortglömt nu.

Jag har fått så många fina julklappar, jag har tydligen varit riktigt snäll och ätit min spenat var dag! Titta bara:

A Piece of Cake av Leila Lindholm, presentkort i klädesaffärer, fickpengar till New York, vattenkokare, två sköna sjalar, skinnplånbok, sushikokbok, lösviktsteer. Tillsammans med Sebastian fick jag en Flavour shaker (designad Jamie Oliver), tre stora tallrikar och fyra små till vår servis, två rödvinglas till vår samling, vinflaska, huvudmassagegrunka som får hela min skalle att dra ihop sig (föreställ er det ;) magnetiskt kastrullunderlägg (himla smart) samt en söt spishandduk med julmotiv.

Redan innan jul fick jag även kanonfina saker. Från sötaste Fia fick jag ett 12x12 album från American Crafts och en bok som jag är helt förlorad i just nu.

Om ni inte redan har kokboken så kan jag inte annat än rekommendera den, det är en ljuvlig bakverksbibel med massor av smaskiga bakverk, kakor, bröd och godis. Jag blev glad för alla mina julklappar, men denna blev jag lite extra glad för =)


Imorgon är det då dags för årets sista dag. Den firar vi tillsammans med goda vänner i Trelleborg med italiensk buffé, smaskiga cheesecakes och skumpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0