:: Lite onödigt vetande om mig... ::

Hittade denna hos Ellinor/Myran och liksom hon så struntade jag i regeln att bara använda ett ord ;)

1. Din mobiltelefon? Ständig följeslagare.
2. Din (o-)äkta hälft? Är snart min äkta hälft ♥
3. Ditt hår? Blont, slingat och uppsatt i en tofs för tillfället.
4. Din mamma? Generös och envis.
5. Din pappa? Generös och händig.
6. Det bästa du vet? Ligga ute på en bergshäll i den västkutska skärgården och höra vågskvalp och måsskrik. Sushi är också något av det bästa jag vet.
7. Din dröm inatt? Minns inte.
8. Din dröm/ditt mål? Att alltid få vara lycklig.
9. Rummet du är i? Scrap/datorrummet.
10. Din hobby? Kreativitet.
11. Din skräck? Att leva i sorg.
12. Vill du vara om 6 år? Mamma och husägare.
13. Var du igår kväll? Hemma.
14. Vad du inte är? Ensam och olycklig
15. En sak du önskar dig? Att få resa och upptäcka hela världen, och just nu ett Canon EF 50mm /1,8II Objektiv =)
16. Var du växte upp? I tryggt bostadsområde utanför Strömstad.
19. Det sista du gjorde? Drack te.
20. Dina kläder? Mysbyxor och munktröja.
21. Din TV? Stor platt som hänger på väggen.
22. Ditt/dina husdjur? Två ständigt hungriga katter
23. Din dator? Ett hemmabygge av toppklass.
24. Ditt humör? Trött idag.
25. Saknar någon? Ja.
26. Din bil? En grå Nissan Almera
27. Något du inte har på dig? Skor
28. Favoritaffär? Beror på vad jag skall handla, men ScrapAddicted inom scrapperiet iaf.
29. Din sommar? Jobb, jobb, jobb, men snaaart är det semester för mig!
30. Älskar någon? Många.
31. Favoritfärg? Turkos.
32. När skrattade du senast? Idag.
33. När grät du senast? Minns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0