:: Förlängd födelsedag! ::

Jag har så fina vänner!! Igår när jag var hos Fia och scrappade fick jag ytterligare en födelsedagspresent. Ett paket fyllt med ännu fler av dessa ljuvliga pappersblommorna från Bazzill som jag för tillfället älskar att använda på layouter (se t.ex layouten här nedanför), och så blingstenar i olika färger som jag tyvärr glömde fota. Tack sötaste Fia, du är bäst!!
image493

Idag fick jag två paket på posten. Det ena från en annan underbar vän, Anna som bor alldeles för långt ifrån mig...nämligen i Piteå. Hon har skickat en födelsedagspresent till mig med superfina dekorationer (jag tror minsann du läst min önskelista ;) Blingstenar, ghost shapes från Heidi Swapp och lace-band. Tack så jättemycket Anna!!
image494

I det andra paketet låg månadspaketet från The ScrapRoom i USA. Om ni vill se vilket godis som följde med den här månaden så kika in hos Fia som fotat härligheten!

Det är inte så bra bilder jag visar upp idag tyvärr, min älskade EOS är på reparation igen. Det är knapparna som strular liksom förra gången. Egentligen blev det aldrig bra efter första reparationsomgången, redan efter en vecka började de strula och vara tröga, men jag kom aldrig iväg för att lämna in kameran förrän i förra veckan. Får hoppas att jag snart får tillbaka den snart igen, så jag kan fota snyggare =)

I nästa vecka väntar jag på ännu fler paket, bland annat ett DT-paket från ScrapAddicted med helt galet läckra papper och så väntar jag på en beställning från Ebay i USA, med vinyl thickers.

Men imorgon kära läsare, skall jag ut på viktigt uppdrag...då skall jag och Fia ut och försöka hitta en brudklänning till mig. Snacka om att jag är nervös!!

Kommentarer
Postat av: Anna K

Ja, det är alldeles för långt mellan oss *nickar*
Jag vill också följa med och titta på brudklänningar ;-) *puss*

2008-04-11 @ 22:48:26
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Viveka på Humlebacken

Oj, lycka till med brudklänningstitt, vad kul.
Trist med kameran, den har strulat mycket för dig.
Men du - har du gått den där Photoshopkursen? Jag glömmer alltid fråga dig... Det måste du berätta om när vi ses nästa gång... (hos Fia då, när jag är där och stör..)
kram och lycka till idag

2008-04-12 @ 09:17:53
URL: http://humlebacken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0