:: Välkommen till min nya blogg! ::

Jag har länge gått och funderat på att börja blogga "på riktigt". Jag tröttnade på det något krångliga sättet att uppdatera med en ny dag för varje inlägg, det blev flera olika filer att publicera för varje gång och jag var alltid hade med bilder i varje inlägg. Det resulterade ofta i långa perioder utan uppdateringar. Nu blir det förhoppningvis enklare och fler och tätare uppdateringar, ibland med bild(er) ibland utan :) Hoppas alla mina hemsideläsare hittar hit också och gillar denna formen lika mycket som jag. Den gamla fotobloggen ligger kvar på sin plats ett tag, och jag kommer länka den här till höger.

Som jag berättat i fotobloggen på min hemsida, den 21 oktober blev jag tillsammans med tre andra tjejer utvald till inspiratör för Veckans Skiss! Nu har det hunnit gå ett tag och två skisser har lagts ut tillsammans med inspirationsteamets tolkningar.

Den första skissen var ritad av Johanna/Silwerstar som startat och står bakom Veckans Skiss!

image7

En skiss som jag gillade jättemycket och här är min tolkning på denna.

image4

Igår lades denna veckas skiss ut som är ritat av Meritxell som är en superduktig scrappare!

image8

Min tolkning blev så här, med ett av mina favoritfoton från vår Greklandssemester i somras.

image6

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen -jättesnygga layouter!! :-D

2007-10-31 @ 11:43:46
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Linda (Gulligullan)

Tack Johanna! :)

2007-10-31 @ 13:46:32
URL: http://lindasdagar.blogg.se
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Grattis till den fina bloggen! Kram, Gunilla

2007-10-31 @ 22:30:04
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Tettiz

Jisses vilken snygg LO - och de andra hittills i
bloggen också, för den delen!! :D

Kommer definitivt ta del av de spännande skisserna här för egen del - OCH så kommer jag ju såklart att länka till dig från min egen blogg. *hjärta*

Puss å kram
å HUR?HUR?HUR? ;)

2007-10-31 @ 23:50:07
URL: http://tettiz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0