:: Vindfynd ::

Ikväll, efter middagen var jag uppe tillsammans med Sebastian på vinden för att försöka gräva fram några böcker från min studietid och då jag jobbade som doktorand/lärare i interaktionsdesign. Jag kommer nämligen börja jobba lite smått med sådana bitar på mitt jobb nu framöver, och behöver fräscha upp kunskaperna.

Jag hittade alla böckerna jag var ute efter plus en massa annat smått och gott! Bland annat en MASSA gamla framkallade foton från 1997 och fram till 2003, då jag skaffade min första digitalkamera. Snacka om godis för en scrappare!!! Jag har tittat igenom vartenda ett ikväll och många minnen väcks till liv, underbart!

Facebook är himla bra! Ikväll fick jag reda på att min bästa vän Linda, som bor i New York har blivit mamma, genom att hennes sambo Pontus skrivit i sin status "is now a proud father" =) Stort grattis Linda och Pontus!! Jag är så glad för er skull och ser fram emot att få höra lite mer, bland annat om vad det blev för kön på den lill* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0