:: Städsöndag ::

Idag har vi haft en rejäl storstädning i lägenheten, vilket behövdes!! Vi har plockat undan saker, burit upp en del på vinden och slängt en del. Vi har dammsugit överallt och till sist våtmoppat alla golv. Så SKÖNT att ha en helt ren lägenhet!

Idag bestämde jag mig också för att köpa nya delar till datorn. Jag kommer inte stå ut med att ha den som den är nu, en fläkt som låter och andra små försämringar sen innan. Så med hjälp av Sebastian har jag nu lagt beställning på ett nytt moderkort, ny processor och nytt minne för knappa 1500 kr. Datorn kommer bli rejält upptrimmad jämfört med hur den är nu, jag längtar!

Ikväll hade vi besök av mina svärföräldrar Agneta och Len, de tittade in efter att ha kört Sebastians mormor hem. Sebastian hjälpte Len att fixa lite med sin handdator. Jag och Agneta fick oss en liten pratstund i soffan under tiden.

Till sist, nu kan jag visa en layout som jag gjorde till Stämpelgårdens skisstävling.

image47

Kommentarer
Postat av: Fialia

Snygg!! :)

2007-11-11 @ 22:33:43
URL: http://scrappa.blogg.se
Postat av: Sara

Hej!
Gud vilka fina alster du har gjort!!!! Som alltid förstås men det är ju extra spännande när du gör utmaningar som du har fått dig tilldelat gissar jag?
Här e allt bra, ska snart gå iväg till fotografen med Leia 1årskort du vet ; ). Har aldrig gjort detta med Alex så det ska bli kul. Det e en jätteduktig fotograf som tar väldigt annorlunda bilder - givetvis INTE gratis förstås men det kan det vara värt. De har en hemsida, kan inte riktigt adressen men googla: atelje sofie.
kram från oss!

2007-11-12 @ 09:53:44
Postat av: Marie

din LO är verkligen urfin, och vilket fint foto!

2007-11-13 @ 22:40:30
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0