:: Ny dator och rolig post! ::

Nu har jag en ny dator =) Nästan i alla fall! Skalet ser ju samma ut, men inuti sitter ett nytt moderkort, ny processor och nytt minne. Vi satte in detta igår och installerade XP och lite andra "måste"-program. Det är så gött att ha en snabbare och fräschare dator.

Det är guld värt att ha en extern hårddisk också. Jag kopierade över allt jag ville spara på den; dokument, foton, musik osv. Tog kopior på adressbok och mappar med innehåll från epost-programmet, favoriter i Firefox och lade över allt på den externa. Nu är det bara att lägga tillbaka allt, sketabra!

Fick skojigt post idag! Ena paketet var vita och svarta cardstock som jag beställt från Stellas.nu och andra paketet var min vinst från Stämpelgården för deras skisstävling. Vinsten bestod av superfina julpapper från My Mind´s Eye, filtband från Queen & Co, bruna brads och juligt garn. Tack så jättemycket Millan och Marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0