:: Lugn söndag ::

En lugn och skön söndag, som ännu inte är till ända. Skönt! Idag har vi mest dragit runt i myskläder och njutit av att vara ledig. Igår kväll hade vi Sebastians föräldrar här på middag. Vi bjöd på gratinerad getost med honung och valnötter till förrätt. Varmrätten var limemarinerad kycklingfilé med rödlöksmarmelad och ugnsbakade potatis och rotsaker. Jag gjorde en egen sås på marinaden och kycklingfond. Till efterrätt min favorit Gino, frukt och bär gratinerade med vit choklad som vi serverade med vaniljglass. Allt smakade väldigt gott :) Tack Agneta och Len för trevlig sällskap och den fina blomman vi fick!

Jag har precis scrappat klart en layout som visas på Veckans Skiss på tisdag, glöm inte att kika in där då. Glöm inte heller bort att scrappa förra veckans skiss som jag gjort, det är sista dagen imorgon att skicka in sitt bidrag. Jag själv skall sätta mig och pyssla mer, det ger mersmak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0