:: Hemlig julklapp! ::

En av de bloggar jag besöker dagligen är Lilija.com. Det är en tjej som heter My som bloggar om sitt liv i stort och smått. Hon är fantastiskt duktig på webdesign och fotografering, skriver underhållande och har det där lilla extra i sitt bloggande som gör den till min favorit. Mina favoritinlägg är när hon bloggar om sin söta och tokiga kissekatt Kattis =)

My har en tävling just nu i bloggen, som går ut på att jag länkar till tävlingen och lägger in en bild här i min blogg. Givetvis vill jag ta chansen att vinna en hemlig julklapp :)

image76

Kommentarer
Postat av: My

Nämen aww, vad sött skrivet :D
Jättejättekul att läsa! TACK!

2007-11-30 @ 21:03:32
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0