:: Fick ett sms idag... ::

När jag satt på eftermiddagsfikat på jobbet idag, plingade det till i mobilen och jag fick ett sms. Alla runt fikabordet började gapskratta när jag läste upp vad där stod:

"Grattis! :) hörde att du var med barn! :) vilken månad? Va kul! Lycka till!"

Jaaa...det var faktiskt mer än jag själv visste *gapflabb* Det var ett helt okänt nummer för mig, så jag slog upp det på Eniro och Hitta, men det fanns ingen info om vem som fanns bakom numret. Jag messade i alla fall tillbaka och skrev  "Antingen har du skickat till fel person eller så är du felinformerad :) Mvh Linda". Jag fick tillbaka ett sms några minuter senare, där personer skriv "Oj, fel person, sorry :)".


Definitivt dagens skratt!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0