:: Äntligen fredag! ::

Äntligen fredag igen! Som jag har längtat efter helg och ledigt under veckan, det skall bli såå skönt med sovmorgon och lite lugnare tempo. Idag hade vi egentligen halvdag på jobbet, eftersom det är Alla Helgons dag imorgon och röd dag, jag hade dock jouren i supporten under eftermiddagen. Det är dock fina "flex-in"-timmar att utnyttja någon annan gång

I helgen är det som vanligt en del inplanerat. Imorgon fyller Sebastians farmor 95 år, så vi skall åka till Genarp och fira henne tillsammans med resten av familjen. På kvällen är vi bjudna på middag hemma hos min kompis Terese och hennes sambo Johan, det ser vi fram emot! På söndag skall vi fika med Sebastians kusin. Sen skall jag scrappa, scrappa och scrappa =)

Men fredag kväll är inte slut än! När jag var i affären för att köpa mat till ikväll, gick jag förbi fiskavdelningen där det fanns dagsfärska (faktiskt!) räkor från Smögen. Jag kunde inte låta bli, utan köpte två hekto som jag gjorde två mumsiga räkmackor av ikväll med rökt lax och kokt ägg. Det var riktigt mumsigt!!

image13

Nu skall jag strax sätta mig och titta på "Isprinsessan", filmatiseringen av Camilla Läckbergs första bok med samma namn. Det ser jag fram emot, Fjällbacka är nästan hemmatrakter för mig som kommer ifrån vackra Strömstad.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mmm, ser gott ut det där:)

2007-11-03 @ 15:58:46
URL: http://www.maltonius.com
Postat av: Tettiz

*gaaaaaaaaaah*

Gottgottigott-gott!!! :P *slurp* *glöp*

2007-11-09 @ 23:58:28
URL: http://tettiz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0