:: Julkorten klara ::

Igår kväll blev alla julkorten klara och är nu redo att läggas på lådan. Jo, jag är alltid ute i sista sekund =) Jag brukar aldrig köpa julfrimärken, utan kör på vanliga frimärken så har jag lite längre tid på mig. Bilder på årets julkort som varierar lite hit och dit får ni se på lördag då alla mottagare fått sina julkort.

Ytterligare en tredjedel av julklapparna packades in igår, och ännu fler etiketter tillverkades. På fredag packar jag in resten, eftersom vi skall på middag hos mina svärföräldrar ikväll och överlämna julklappar som skall åka med dem till Kalmar.

Jag börjar längta rejält efter ledighet nu! Det är bara två dagar kvar, så snaaaart. Jag har tagit två dagars semester i nästa vecka, det blir hela elva dagar ledigt. Härligt! Vi åker till min ena syster med familj i Vänersborg på söndag och firar jul där. Mina föräldrar möter upp på julafton. Eventuellt åker vi en liten tur till Strömstad på juldagen. Jag hoppas på snö däruppe, eftersom det verkar vara en bristvara på det här i Skåne fram tills nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Hoppas inte på för mycket, mest dimma här uppe i norra Bohuslän. Hörde rykten om regn på julafton... Tur att vi ska åka norrut ;-)

2007-12-20 @ 20:54:02
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0