:: Fredagssvammel ::

Ännu en vecka som sprungit förbi. Den började riktigt kul med direktsändning i TV4 lokaltv tillsammans med Fia och Jane =) Sedan har veckan bara gått i ett, jobb på dagarna och pyssel på kvällarna. Jag har börjat lite smått på julkorten och har tänkt fortsätta nu i helgen. Julklappar kvarstår också att handla, har endast två klara så det får bli maratonshopping nästa vecka. Som tur är, är de flesta klapparna planerade så det är bara att handla och slå in.

På Pyssel.net pågår just nu cyberpyssel om jag håller i. Jag har satt ihop några utmaningar som folk får pyssla med hemma på sin kammare, och sedan skicka in ett foto på sitt bidrag. På söndag visar jag upp alla bidrag, som alla medlemmar på pyssel.net får rösta på och på måndag kväll korar vi vinnarna i varje utmaning. Skojigt!!

Imorgon skall vi på dop för våra vänner Michael och Lottas son Adam som föddes i somras, jag har precis slagit in vår doppresent och pysslat ihop ett enkelt dopkort (har liftat mig själv, fast i blå färger denna gång). Skall ta ett foto på kortet imorgon och lägga upp senare i helgen.

På söndag skall jag på julfika med knytis med mina underbara pysselvänner hemma hos Millan. Det skall bli så mysigt att träffa alla igen, det var ett tag sen!

Min EOS har börjat strula med knapparna igen :( Blir så ledsen på det. Nu vill jag ju ha kameran över jul och nyår så jag kan ta massor av fina bilder. Jag får ringa och felanmäla åtminstone och säga att jag kommer in med kameran efter nyår, då får de ta en ordentligt titt på den. Prutt!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Va' kul med cyberpyssel, ska nog försöka få ihop nått bidrag i alla fall.
Tråkigt att kameran krånglar för dig hela tiden, hoppas dom fixar det denna gången.
Kramizz

2007-12-15 @ 12:37:26
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0