:: Fredag kväll ::

Jag har inte följt Idol i höst, mer än på löpsedlarna. Ikväll har jag dock kollat på finalen. Vilka fantastiska tjejer, de är otroligt duktiga båda två! Jag höll dock på Marie Picasso, jag tycker hon passar bättre in i Idol-konceptet. Det var också hon som fick mig att göra "Kishtis" flera gånger, dvs börja fälla tårar. Dessutom började jag grina varje gång hennes pappa visades i bild, hur sjukt är det på en skala?? =) Marie är värd detta, och jag tror att Amanda passar bättre som tvåa och får göra sin "egen" CD.

Äntligen har jag fått tillbaka min kära EOS som varit på reparation. Det var knapparna vänster bak som blev tröga och liksom fastnade. "Reparation av kontakt(er)" stod det på servicepappret, det gjorde inte mig klokare om vad som var fel...men nu är den hemma och jag är så glad för det :)

Ikväll skulle jag egentligen varit på julfest på mitt jobb, men jag fick migränhuvudvärk under dagen och bestämde mig för att ha en skön hemmakväll istället. Jag tog det ganska lugnt till en början, la mig i soffan med täcke och kudde, tog en migräntablett och kollade igenom två avsnitt av Cityakuten och två av Greys Anatomy. Fixade sedan middag, Millans pizza, snabbt, gott och enkelt. Sedan hände något, jag som skulle ta det lugnt hamnade vid scrapbordet och vips så var två layouter gjorda. Kan hända att de visas på Scraputmaningen imorgon ;)

Idag stod Anna bakom utmaningen att scrappa en halvtom layout som skulle innehålla något genomskinligt och prickigt. Kul utmaning! Min layout blev så här.

image117

Jag hamnade förresten på 16:e plats i Scraputmaningens Utmaningsresa, vilket är en placering jag är GRYMT nöjd med!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0