:: Årets julkort ::

Nu har förhoppningsvis de flesta julkort hittat hem. Jag kan som aldrig bestämma mig för en kortdesign, så det blev lite blandad kompott i år också :) Här är ett urval av julkorten som skickats ut till nära och kära.

image170

image167

image171

image172

image173

image174

Här är ett julkort som jag gjorde på ScrapAddicteds mara i oktober. Kortet skickade jag till mina goda vänner Linda och Pontus i USA som fick en liten dotter i oktober.
image175

Slutligen, en jul-tag som jag skickade till Anna-Maria/Ananas tillsammans med ett hemligt julpaket.
image176

Kommentarer
Postat av: Terése

Åh, så vackra kort du gjort! :)
God Jul!

2007-12-23 @ 13:31:17
URL: http://terese75.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0