:: Självporträtt ::

Testade att ta ett självporträtt med iPhonen och Hipstamatic-appen, och minsann så lyckades jag sikta och trycka av (på skärmen alltså som var vänd ifrån mig) och få någorlunda bra ljus och skärpa (nåja..). Den läskiga figuren som syns i bakgrunden är inte Sebastian i solglasögon, utan en tavla på väggen som föreställer en hippie (fast jag kallar honom Jesus, något med håret ;)

 

För övrigt är jag finklädd med singoallablus eftersom jag varit på dop idag, min kompis Jenny och hennes David döpte sin lilla Meja. Coola Meja sa inte ett knyst under hela dopet och somnade gott i knät på prästens fru efteråt :)



Kommentarer
Postat av: Nina

Linda - du gör skäl för ditt namn, du är vacker som en dag!! <3

Saknar dig!

*KRAM*

2010-05-02 @ 20:46:43
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0