:: Mist på Swe ::

I torsdagens teknikutmaning visades olika alster som använt mist/spray på olika sätt. Jag köpte nyligen små sprayflaskor på Ebay, så denna utmaning blev perfekt för att testa dessa.

Jag började med att blanda några droppar grön Distress Ink med vatten och sprayade över pappret. Därefter lekte jag loss med akrylfärg, jag hällde på en rejäl mängd och lutade sedan pappret så färgen rann lite. Jag har sett sötaste Tettiz göra så på flera sina alster och blev sugen på att testa. Ett papper och journalingspots från October Afternoon nya kollektion The Thrift Shop blev pricken över i.

Så här i efterhand hade jag nog öst på mer Distress Ink i sprayflaskan, det syns lite dåligt. Det gav dock mersmak att spraya, så det dyker säkert upp fler alster framöver :)


Kommentarer
Postat av: Nina

OJ, så himla LÄCKERT med den rinnande färgen! Måste testa det någon gång. Köpte några olika mist'er men blev aldrig riktigt vän med dem...men nu ger du mig lust att försöka igen!

Ser fram emot att få se bilder av ert renoveringsprojekt. Låter spännande med tapet!

Saknar dig, sötaste vännen. Jobbar som ett djur framöver (82 timmar nästa vecka och sammanlagt 220 timmar i juni) så även om jag skulle vilja kvista över till Malmö så finns det ingen tid. suck Senare i sommar, kanske?

KRAM!

2010-05-30 @ 19:55:50
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

SÅ snyggt med den gröna färgen som "rinner" lite....

super inspirerande LO hoppas sovrummet blev snyggt, det kommer väl en bild hoppas jag :)

Kramen Aase

2010-05-30 @ 22:49:50
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: mathilde

Men gud så snyggt! Åh vad sugen jag blev på att leka med färg nu! Så inspirerande!

Kram på dig!

2010-06-01 @ 22:59:05
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0