:: Böcker ::

Böcker, böcker, böcker. Jag har såååå många böcker just nu som jag vill läsa och jag vet inte hur jag skall hitta tiden till det. Well, jag tänkte att om jag skriver upp de jag närmast vill läsa, så kanske det blir lättare att strukturera läsningen. Kanske funkar för en organisationsslav som jag? ;)

Just nu läser jag:
Till skogs av Tana French
1222 över havet av Anne Holt (ljudbok)


På väntelista:
Solstorm av Åsa Larsson (julklapp)
Golddiggers av Tasmina Perry (julklapp)
Hungerflickan av Hillevi Wahl
Att välja glädje av Kay Pollak
Att växa genom möten av Kay Pollak
Sigrids hemlighet av Karin Wahlberg
Hypnotisören av Lars Kepler
Hjärnkoll av Martin Ingvar
Det skall bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf
Ninas resa av Lena Einhorn
Konsten att vara snäll av Stefan Einhorn
The Historian av Elizabeth Kostova
Blonde av Joyce Carol Oates
+ en massa andra pocketböcker som står olästa i hyllan efter en prenumeration i Pocketklubben.

En ordentligt blandad kompott som ni ser. Men sån är jag, jag läser i princip allt :) De två sista böckerna har jag haft i min ägo länge, men inte förmått mig att börja på dem. Det är två tegelstenar båda två, så de kräver nog sin tid. Kanske en lång härlig semester?

Du kanske har någon bra bok att tipsa om?

Kommentarer
Postat av: cilla

In case you've missed it - TWILIGHT! ;)

2010-03-31 @ 10:25:01
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Terese

Boktjuven av Markus Zusak.



Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón (eller nåt sånt).



Middlesex av Jeffrey Eugenides.



Eller Hermans svenska historia. :)

2010-03-31 @ 21:26:49
Postat av: Monica



Hej!

Har lyssnat på Katedralen vid havet av Ildefonso Falcones,jättebra "tegelsten" bra inläsare.Sedan kan jag tipsa om rätt hårdkokta deckare av Dan Buthler o Dag Öhrlund ,dom har skrivit några böcker ."En nästan vanlig man" rå bok men helt otrolig inläst av Stefan Sauk,samt Mord.Net och Förlåt min vrede.Dom har jag läst,inte lyssnat på..

Glad Påsk Kram Monica

2010-04-01 @ 08:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0