:: Snöbollsflingor ::

Igår jobbade jag hemifrån och satt i köket framför min laptop när jag plötsligt såg de största snöflingorna jag någonsin sett fara förbi utanför fönstret. Det såg ut som det snöade snöbollar, så himla coolt! Jag försökte fånga det hela på bild, men det ser ju ut som "vanliga" snöflingor. Nåja, ni får tro mig på mitt ord helt enkelt ;)

Dessa stora snöbollsflingor föll ner i ca fem minuter, sedan övergick det till mer normalt snöfall som slutligen blev till regn en kort stund på kvällen. Idag har vi dessutom haft töväder, medan övriga syd- och mellansverige haft värsta snökaoset. Nu vankas det dock minusgrader igen, skall vinter/våren snart bestämma sig hur de vill ha det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0