:: Fler Strömstadsbilder ::

Jag tog massor av bilder när vi var i Strömstad, här kommer några till.

Min ena syster fyllde 40 år på långfredagen och fick en stor klotgrill av övriga familjen som hon önskat sig. Vi skojade dock till det lite innan och gav Helena några engångsgrillar som en "förpresent" =)


Vackra födelsedagsblommor.


Monica, min andra syster.


Min systerdotter Alva har plockat vitsippor till sin mamma i present.


På påskafton hälsade vi på en barndomsvän till mig. De fick Linnea i juni förra året och detta var första gången jag och Sebastian träffade henne. Hon totalcharmade oss det lilla gostrollet :)


Sötaste påskkärringen, men det gällde att vara snabb för att få ett foto med hucklet PÅ huvudet.


Vi tog också en härlig promenad i Strömstad, eller "promenad på stan" som vi säger. Underbart vårväder och årets andra glass slank visst ner.  Det här är Strömstad från sin näst bästa sida, den bästa sidan är mitt under högsommaren med 25 grader, strålande solsken, solvarma klippor, krabbfiske och skrattande måsar.


Det var nästan lika många båtar i hamnen som på sommaren, då ligger det dock många fler "dubbelparkerade" båtar.


Strömstads kyrka, där jag både är döpt och konfirmerad.


Stadshuset, en symbol för Strömstad kan man nog säga.


Efter den goda påskbuffén tog vi en promenad i området, innan vi högg in på påskdesserten.


Gustav testar en skateboard.


Med alla dessa bilder inser jag att det är ursvårt att fota inomhus utan blixt, bilderna blir gryniga och oskarpa. Utomhus går det bättre =) Jag längtar tills jag har ett nytt objektiv i min hand, då skall jag öva öva öva på inomhusbilder.


Kommentarer
Postat av: maria

Vilken söt påskkärring!

2009-04-15 @ 12:40:55
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0