:: Förkylt ::

Såklart åker jag på en förkylning en vecka innan bröllopet. Tack och lov är den ganska mild, det sitter bara i halsen och gör att jag hostar och hostar, främst på nätterna. En sexig whiskeyröst har jag blivit välsignad med också. Jag knaprar Esberitox, Senega och dricker massor med vatten.

Hela denna veckan (och även veckan innan) har gått i förberedelsernas tecken. Vi har träffat fotografen, hämtat klänningen, snyggat till oss håret med klippning för Sebastian och slingor för mig. Nu i helgen är det festprogram som skall produceras och imorgon kväll kommer vårt toastpar för att snacka ihop oss en sista gång inför bröllopet.  På måndag skall vi träffa vigselförrättaren och prata om vigseln och så skall vi även hämta ringarna i början av nästa vecka, spännande! Vi skall stämma av det sista med fotograf, köksmästare och solist. Sedan är det inte långt kvar!!

Både jag och Sebastian har tagit semester på torsdag och fredag för att kunna varva ner lite och fixa det sista. På torsdag hämtar vi Sebastians kläder och på fredagen skall vi hämta alla blommor och lämna en del till festlokalen tillsammans med festprogram och bordsplacering.

Sedan är det dagen med stort D, den som vi planerat för och väntat på i över ett år :)

Kommentarer
Postat av: Anna K

Krya på dig gumman! Så spännande allting låter, längtar innerligt efter att få se alla vackra foton på er sen.

kram

2008-09-12 @ 19:00:25
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: K8an

Så underbart kul det låter med all planering!! Mindre kul att du åkt på en förkylning, hoppas den försvinner snart!!



Kram

2008-09-12 @ 19:14:34
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj oj vad ni står i nu! =) Mycket som ska fixas. Låter skönt med semester så ni hinner ta det lite lugnt också. Hoppas bara att förkylningen släpper!



Kram!

2008-09-12 @ 22:23:51
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0