:: Ljuvlig grillkväll med goda vänner! ::

Vi hade en helt fantastisk kväll igår! Temperaturen låg säkert runt 25 grader, helt blå himmel och strålande sol. Det skulle kunna vara mitt i juli, hoppas hela sommaren blir så här.

Vi samlades på Ribban, bredde ut våra filtar, tände grillarna och njöt. Vi kastade frisbee och sparkade fotboll under tiden grillarna blev klara. Vid 20-tiden blev det kyligare, så vi packade ihop och fortsatte hemma hos oss med cheesecake-glass och snacks.

image609
Jimmy, Sebastian och Magnus.

image610
Jimmy och Jimmy ställer upp för frisbee.

image611
Sebastian mitt i en rörelse att fånga frisbeen, den blåa i mitten till vänster på bilden =)

image612
Vår yngste grillvän var himla snäll hela kvällen.

image613
Magnus, Elisabeth och Anna.

image614
Jimmy och jag som fastnade på ett foto :)

image615

image616
Annika.

image617
Sicken lyx va? En äkta kock *fnissar*

image618
Grillspett med bland annat fläskfilé, tomater, sparris, bacon och vårlök.

image619
Andy och Sebastian.

image620
Hela gänget, minus jag och Andy.

image621
En omgång frisbee igen.

image622

image623
Utsikt mot Västra Hamnen/Bo01...

image624
...och Turning Torso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0