:: Lite nytt ::

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, tiden bara springer iväg.

Igår var jag på en liten pysselträff hos Matilda i Hässleholm, tillsammans med Sara, Camilla, och Matildas kompis Cathrin med sin son Frank. Frida tittade också förbi med sin son Lucas. Vi hade en superhärlig dag med scrap, god mat och härlig stämning.

Jag gjorde två layouter, den ena får ni se på tisdag på Veckans skiss och den andra blev så här:



Jag har fortfarande kvar att färdigställa mina alster från ScrapEventet, det skall bland annat läggas till foton och klistras på de sista detaljerna. Denna canvastavlan gjorde jag dock klart på själva eventet och den är jag riktig nöjd med. Den står nu bredvid min datorskärm och påminner mig varje dag om att leva i nuet.


Kommentarer
Postat av: Sara Dahlblom

Men du... Matilda bor inte i K-stad längre, juh! :D

2008-05-18 @ 16:37:48
Postat av: Aase/ängel60

Visst var det kul att göra canvas tavlorna. Min finns i scraphöran för att avnjutas lite citat när det behövs byter jag ut med små tankekort....

Kram Aase

2008-05-18 @ 17:26:48
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0