:: Lördagssvammel ::

Då var det äntligen lördag igen, veckorna bara flyger iväg trots att jag mitt i veckan tycker det går såååå långsamt. Jag måste bli bättre på att leva i nuet och inte bara leva för något som skall hända sen (typ vänta på helgerna...). Nåja, nu är det helg och jag skall försöka utnyttja den så bra som möjligt.

Fredagskvällen blev en mysig hemmakväll, vi åt tacos och kollade på en film som visade sig vara rätt kass till slut. Jag satte mig sedan i min scraphörna och fick efter lite vändande på papper och dekorationer ihop ett kort jag blev nöjd med. Det är inget jag kan visa än....men så småningom kommer det nog visas i en scrapshop nära dig ;)

Idag skall jag köra till Halmstad och hälsa på min pappa som opererats i sitt knä och fått en ny knäled. Jag skall passa på att börja lyssna på en CD-bok som vi fick i julklapp på jobbet, nu när jag kör en längre sträcka och dessutom är själv i bilen.

När jag väl är hemma igen kommer jag att försöka hålla till i scraphörnan, jag har en massa idéer och en många nya fiiiina papper att jobba med :) Imorgon söndag har jag inga större planer, mer än att klara av en tvättid, skapa och försöka njuta av ledighet.

Jag och min kära pappa för drygt två år sedan.
image392

Hoppas ni alla får en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Terése

Åh, ska du till Halmstad i dag! Akta bara så att du inte blåser bort, friska vindar här i dag! :)

2008-02-23 @ 12:30:36
URL: http://terese75.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Linda!
Skulle behöva komma i kontakt med dig via mail, men hittar ingen någonstans. Har du någon?

/Maria

2008-02-23 @ 16:52:31
Postat av: Maria

Hej igen...
Skriver in min mailadress så kan du maila mig din adress..

2008-02-23 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0