:: Mina 10 favoritlayouter 2008 ::

Dags för nästa årskrönika, denna gång scraprelaterad. Liksom många andra hoppar jag på Mikaelas utmaning att lista favoritlayouterna som blivit till under året som gått. Det var minsann inte lätt att välja, så jag valde ut alla som jag är lite extra förstjust i och sållade sedan friskt och på känsla bland dessa tills jag kom ner till bara tio stycken. Här kan du se vilka jag valde förra året.





















Det är mycket vitt och craft ser jag! Kul att se att jag vågar använda alla möjliga färger; dämpade, starka, färgglada, och milda. Jag gillar det mesta med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: favvismaria

Mycket fint du har gjort iår!

2009-01-01 @ 19:45:36
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Cilla

Kul att se dina 10 i topp :)

Gott nytt år!

Kram

2009-01-01 @ 21:15:01
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Karin

Hej!

Vad mycket fint du gör? Kikar in ibland och inspireras! Var hittar du det du kallar craftpapper? Går de under nåt annat namn i nätshopparna eller? (har inte forskat sååå mycket iofs) Har precis kommit in i ett scrap-stim och känner ett stort behov av det där oblekta pappret ;-)

Tacksam för hjälp!

2009-01-01 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0