:: Månadspaket från My Scrapbook Nook ::

Idag kom månadspaketet från My Scrapbook Nook för november månad. Det är alltid lika spännande att öppna upp paketet (även om man sett ungefär hur innehållet ser ut på deras hemsida). Denna gången blev jag inte riktigt lika nöjd som de andra gångerna. Papprerna, bradsen och bandet var helt ok, rubons är aldrig fel, inte knappar heller (även om lila inte direkt är en favoritfärg) och pennan var cool. Men blommorna var inte riktigt min grej, plastiga och fula. Albumet vet jag inte riktigt vad jag skall göra med. Men vem vet...kanske är det just blommorna och albumet som blir det jag använder till slut?

image47

Äntligen fredag igen också, som jag har längtat! Det behövs, igår var jag sååå trött efter jobbet. Jag la mig på soffan och somnade vid 19-tiden, vaknade vid 21 och gick direkt in och la mig i sängen och sov sedan till 7 imorse. En riktig tröttis!

Imorgon är det planerat för att byta till vinterdäck. Det kan nog behövas, för just nu haglar det och det skulle inte förvåna mig om det snart börjar snöa. Och det gillar jag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0