:: Söndagen i bilder ::



Balkonghäng med en latte och ett gäng tidningar. Vi passade på att sätta upp en balkonglåda också, nu skall den bara fyllas med jord och tåliga söderblommor (tips mottages gärna!).



Enmilapromenad och picknick i fantastiskt vårväder i Bokskogen med bästaste mannen. Vi satte oss i en dunge med vitsippor, åt ciabattor från Systrar & Bröder och NJÖT för fulla muggar!



Kvällen avslutades med ett pass Bodybalance på Träningsvärket och burgare med svarta bönor och guacamole till middag. Söndagsångest hinns inte med =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som en härlig dag :) Pelargoner ska tåla mycket sol, jag köpte idag till vår inglasade balkong som har sol hela dagen och blir väldigt varm. Däremot har jag problem med vad jag ska sätta på vår vanliga balkong som i stort sett inte har någon sol alls...

2010-05-02 @ 22:14:18
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Monica

hej!

Hängpelargoner eller som jag kallar dom "Kaskad",jättetåliga..kostar lite mer men det är det värt.Mina blommar hela sommaren och en bit in på hösten.Ses snart!!

2010-05-03 @ 08:06:40
Postat av: Karin

Hej,



Söder är toppen! Jag är blomtokig och föreslår att du skaffar riktigt stora krukor så du får riktigt maffiga växter (mycket rötter=jätteblommor). Pelargoner är läckra, hibiskus och änglatrumpet likaså.



En anna fråga... Jag försöker febrilt komma i kontakt med tidningen Scrapbooking mm. Vet du om de är på nedläggnings-väg? När man googlar på det man kan googla på när det gäller dem, så verkar de få rätt mycket däng, berättigat. Jag är också helt ifrågasättande.



Om du har tid, får du gärna maila mig.

2010-05-03 @ 13:59:07
Postat av: myamia

härliga dag :)

så skönt när ångesten inte hinns med ;) jag ska försöka att mota bort den nästa söndag med ett fullspäckat schema ;)

kramkramkram

2010-05-03 @ 23:41:15
URL: http://www.myamia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0