:: Mitt-i-prick-presenter ::

För ett tag sedan fick jag ett paket på posten, ett vitt paket poststämplat i Malmö. Jag väntade inte på något, och det stod ingen avsändare, spännande värre!! När jag kom hem (jorå, jag kunde hålla mig) öppnade jag det, och det visade sig vara en födelsedagspresent från sötaste Kate. Vi har inte setts på jättelänge (ren skandal faktiskt!) så hon postade paketet till slut.

I paketet fanns en Martha Stewart-stans med tre små fjärilar som jag suktat efter, en örhängesdisplay som också hängt med på önskelistan ett tag och så dessa uuuuuuunderbara örhängen som jag bara älskar. Är de inte "Linda" så det skriker om det?? ;)


Tack snälla Kate! Jag är så glad för mina presenter, så mitt-i-prick!

Och när jag ändå pratar presenter och mitt-i-prick, så har jag faktiskt inte visat det underbara paket jag fick från Fia när jag fyllde år. Det är Fias "fel" att jag blev kär i Greengates lattemuggar, och hon har också varit den som sett till att samlingen snart är fullbordad! Nu kan jag också baka med finess med turkos slickepott, pensel och muffinsformar, allt är redan flitigt använt :) Tack söt!


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis igen söt. Du är såååå värd det. :)

2010-05-20 @ 09:07:09
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Pernilla/Pillan

Håller med om att presenterna är riktigt härliga! underbara färger!

2010-05-21 @ 14:12:11
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0