:: Ytterligare vårtecken ::

Idag har jag varit hemma hos mina goda vän Jenny, och gått en lång härlig promenad i strålande och faktiskt värmande solsken med hennes döttrar Tuva och Meja.

När vi kom tillbaka såg jag dessa söta snödroppar i deras trädgård och som jag var tvungen att fotografera. Snödroppar om något är väl tecken på att våren är på väg?



Vill ni se fler vårtecken? Då tycker jag ni skall kika in hos söta Vivi som håller i en stor härlig vårteckensutmaning, där bloggare från hela Sverige deltar och fotar vårens framsteg i vårt avlånga land.

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Vilket fint vårtecken, du kan ju också vara med:)

kramis

2010-03-07 @ 00:47:49
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0