:: Balkonghäng ::

Från en söndag till en annan! Här har jag och Balthazar spenderat större delen av dagen! Jag parkerad på ena stolen med benen på den andra och Balthazar under min stol :)

 

Förutom att njuta av solen och en ledig söndag, har jag också  njutit av en vacker bukett sommarblommor plockade i egen trädgård från min söta svärmor som hon ställt i ett glas då hon var här och såg till våra katter under vår kajaktur. Deras trädgård är så fin, med massor av blommor, växter och träd. Jag önskar vår framtida trädgård kommer bli så fin!

 

 

Nu skall jag och Sebastian promenera en stund och tillbaka hem kommer vi bära med oss läckerheter i form av antipastirätter från V.E.S.P.A.


Kommentarer
Postat av: Fia

Ååååh vad fint och mysigt ni har det på balkongen! Och vilka fina bilder. :)

2010-06-27 @ 21:24:27
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilken mysig balkong! Och vacker sommarbukett :)

2010-06-27 @ 23:31:03
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0