:: KAOS ::

Sötaste Kate hedrade mig med en "KAOS"-award i sin blogg tidigare i veckan och i torsdags dök det upp ett underbart kort i brevinkastet i sann K8an-stil. Tusen tack söta du!! ♥

"KAOS står för Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje. En levande logga som sänds till någon man uppskattar, men istället för att ha den digitalt, skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. På dessa ska ens egen stil eller specialiteter finnas med. Varje KAOS-award innehåller titeln "KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje" samt skaparens eget namn.

Storlek på kortet skall vara 10x15cm, sedan kan man givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."

Jag har ikväll suttit och skapat tre KAOS-kort som jag skall skicka till dessa tre kreativa artisterna:

Anna K - en underbar vän jag funnit genom vår gemensamma hobby. En tjej jag önskar jag hade i lägenheten bredvid, som jag kunde kila över till för att prata bort en kväll över ett glas vin.

dr.Nina - en fantastiskt kreativ värmländska i exil som gör kort man bara blir så GLAD av. Jag är glad att få kalla dig min vän!

Tettiz - ett sötsnöre som jag både delar min scrapkärlek och sjuka humor med. Jag är så glad att jag fått lära känna dig och make din, utan er hade jag varit många skratt fattigare.

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Åh, vännen!! Vad glad jag blir över dina ord! ♥ Dito, darling!!!

2009-06-21 @ 21:25:33
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Anna K

Men goa söta du! Tack snälla söta. Jag önskar verkligen också att du fanns i lägenheten bredvid. *kram*

2009-06-21 @ 22:21:11
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: dr.Nina

Åååh! *fäller en tår*

Tusen tack vännen! Du gör mig helt glad och rörd. Å jag betraktar dig faktiskt som en av mina bästa vänner trots att vi bara har träffats ett fåtal gånger.

Ahaaa, då har jag förresten en aning om vad det är för ett brev som ligger och väntar på mig hemma i København! ...får dessvärre först kikat på det när jag kommer hem om drygt en vecka, men jag tackar på förhand för jag är säker på att det är underbart fint!



PUSS!

2009-06-24 @ 21:39:47
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0