:: En skön dag! ::

Jag har haft en så skön och härlig dag idag, trots en tvättid mitt i alltihop. Jag började i morse med att träna en timme tillsammans med Terese. Sedan har jag hunnit med att bättra på brännan på balkongen i sällskap med en bok.

Pix har legat helt utslagen på mattan i vardagsrummet i stort sett hela dagen, Balthazar däremot har hållit mig sällskap på balkongen i omgångar. Nu ikväll kom Fia på ett spontant scrapbesök och vi har scrappat bort några timmar, mysigt!  Fia hade köpt med sig jordgubbar och lite frukt som vi gjorde en fruktsallad på med keso till.

Sebastian har under kvällen varit och fiskat bäcköring med sin pappa utanför Ystad. En firre blev det på kroken, och några känningar som gick förlorade. Det har dock varit ett fantastiskt väder att fiska i, vindstilla och varm kvällssol.

En skön dag helt enkelt!

Till sist, stort grattis syrran på födelsedagen!! ♥














Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Ser verkligen ut som en underbar dag.....

Med allt mys...scrap, mat, sol och kattbus :)

Kram Aase

2008-06-09 @ 18:14:12
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0