:: Scrap-årskrönika =) ::

Som så många andra tänkte jag blogga om mina favoriter bland alla layouter som jag gjort i år (efter en utmaning hos Woopsie Daisy). 2007 blev året då jag fick blodad tand för scrappandet. Jag satte upp två mål för året, det ena var att scrappa 100 layouter (egentligen var målet från början 52 layouter på hela året, men vid "halvtid" hade jag uppnått 50, så jag utökade till 100 layouter). Fram till idag har jag scrappat 117 =)

Det andra målet var att bli medlem i ett designteam, och idag är jag en av inspiratörerna för Veckans Skiss :)

Då är det dags för en liten layoutkavalkad. Jag börjar först med "Årets...." och därefter en tio-i-topp.

Årets första....gjorde jag hemma hos Fia den 3 januari.
image191

Årets misstag....jag skulle ju skriva "Antingen eller" *fnissar*
image207

Årets galnaste....tillverkades på PMS i CraftRobo-tävlingen. Jag skar ut rubriken "Hålla mungan rätt i tunnen" för hand (med en CraftRobo hade jag ju givetvis stavat rätt ;)
image193

Årets viktigaste....en layout om mig själv och att försöka ha lite snällare tankar om mig själv.
image194

Årets senaste....en layout från min egen skissutmaning på Scraputmaningen (egentligen "senast visade", jag har gjort fler layouter efter denna, kan dock inte visa dem än).
image195

Nu till mina tio-i-topp-favoriter bland alla jag gjort i år, och ni skall veta att det var URSVÅRT att välja så jag fick be om lite assistans från Fia =)

image206

image197

image198

image199

image200

image201

image202

image203

image204

image205

Jag har dessutom fått äran att bli publicerad i en scraptidning, nämligen den svenska "Scrapbooking m.m". Jag får inte visa layouterna här i min blogg ännu, men ni som har tidningen kan titta på sidan 11 i Nr 1 - januari/februari 2008.

Höjdpunkterna i år då?
  • PMS så klart! (PysselMaraton Stockholm)
  • Att jag nådde mina scrapmål!
  • Att jag tillsammans med Fia och Jane var med i direktsänd tv och fick visa upp vår roliga hobby!
Imorgon är det nyårsafton och vi är bjudna på bröllop. Det skall bli jättetrevligt att fira in det nya året på det sättet! Jag återkommer på det nya året med bilder från bröllopet och en årskrönika likt förra året, tills dess vill jag önska alla mina läsare GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Vilka underbara layouter du har skapat i år!! Jag är såå glad över att få ha dig i mitt team, du är verkligen toppen!! Kram Johanna

2007-12-31 @ 10:55:28
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: linaliten

Du gör så mycket snyggt vännen! Den vita och gröna bröllops-layouten är helt underbar! :)

2008-01-01 @ 19:46:56
URL: http://linaliten.blogg.se
Postat av: LottaRos

Åh, så mycket fint du gjort! Massor till favoritmappen att inspireras av!

2008-01-04 @ 17:18:51
URL: http://scraptokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0