:: 33 år ::

Igår fyllde jag hela 33 år, ett fullständigt ojämnt tal men ändå fick jag så mycket uppvaktning från alla håll och kanter att jag blir alldeles varm i hjärtat. Hundratals med grattishälsningar på Facebook, "ja må hon leva" och grattishälsningar på telefon och världens största grattiskram från maken =)

Redan i fredags fick jag ett stort paket från finaste vännen Fia. Jag fick två muggar från GreenGate som jag håller på att skaffa en arsenal av. Och inte nog med det, i paketet fanns även en turkååååås slickepott och bakpensel från Rice och superfina turkosa muffinsformar. Jag blev så glad, så glad ♥

Från Sebastian fick jag ett par riktigt bra in-ear hörlurar till min iPhone och en kameraväska från Golla som jag suktat efter länge. De fanns inte i lager i butiken när han var där, så om några dagar får jag mitt paket med godsakerna :)

Jag har även fått pengar från både mina föräldrar och svärföräldrar, för att köpa något jag vill ha. Så nu går jag och funderar och spanar in min egen önskelista :)

På kvällen var vi på bio och såg Shutter Island och sedan gick vi hem och lyxade till det med ost och vin. Jag har tyvärr inte fler spännande bilder från dagen än en iPhone-bild tagen på osteriet :)


Med andra ord en alldeles utmärkt födelsedag med andra ord, trots sin ganska så ojämna och anspråkslösa siffra.

Kommentarer
Postat av: Ingelöf

Det låter som en härlig dag! Och visst blir man alltid lite extra glad över uppvaktning när man faktiskt inte har förväntat sig det.. :-)

2010-04-07 @ 09:35:35
URL: http://matbloggen-chili.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Låter som en underbar dag! Grattis i efterskott från mig



Kram!

2010-04-07 @ 14:51:01
Postat av: Elenore

Härligt!

2010-04-07 @ 22:10:29
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0