:: Utmaningslåda ::

Den här layouten gjorde jag en kväll hos Kate för några veckor sen, när jag och Fia var där. Inspirationen var inte direkt på topp hos någon av oss, så vi plockade fram utmaningslådan och drog fyra lappar var :)


Bild lånad från K8an.

Jag drog lappar med följande ord: craft, edge scraper, thickers och utstansat (ej QuicKutz). Jag blev superinspirerad och fick ihop den här layouten i en rasande fart.



Jag gjorde en layout till också, med hjälp av utmaningslådan, men den får ni se en annan gång ;)

Kika in hos Fia och Kate och se deras layouter :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Härlig layout!!! Gillar fotot! Vilka fina bilder du tog på Gislövsträffen.

Kram

2009-10-23 @ 07:27:25
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0