:: Äppelpäppel ::

Förra helgen hade vi mina föräldar på besök, och på lördagen åkte vi till Österlen och gick på Äpplemarknaden i Kivik. Det var väldigt äppligt, så förbered er på ett äppligt inlägg ;)





Varje år bygger man en STOR äppletavla i samband med marknaden. Fantastisk, eller hur?








Mina föräldrar flankerade av Sebastians föräldrar och så Sebastian bredvid sin pappa.


Sebastian och Len vågade sig på att prova kanderade äpplen, med fara för deras tänder. Min mamma satsade på en mer tandvänlig variant med chokladtäckt äpple.


När vi körde från Kivik stannade vi till intill en äppleodling, jag och mamma fotade lite bland raderna.



Kommentarer
Postat av: myamia

vilka bilder!!! den där tavlan är ju fantastikst, känns overkligt på ngt sätt. vilket arbete!!! kram

2009-10-03 @ 11:34:05
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Marie

Wow vilken tavla!! Imponerande! Jättehärliga bilder du tagit!

2009-10-04 @ 10:13:27
URL: http://www.sockergrynet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0