:: Uppmaning mot rasism ::

Tonårsmorsan uppmanar de som inte ställer upp på invandrarfientlig politik och som inte tror på att invandrare är roten till allt ont i Sverige, att ta denna uppmaning vidare till sin blogg. Jag ställer definitivt inte upp på det och uppmanar vidare!!





Denna text har jag hämtat från Tonårsmorsans inlägg ovan, kika gärna in där!
"Jag uppmuntrar alla bloggare som känner sig manade att ta del av den här utmaningen att lägga upp en eller båda dessa video på sina bloggar och sedan, i sin tur, utmana de bloggare du vill. Jag utmanar de nedanstående bloggarna, men uppmanar, som sagt, alla som vill att föra detta vidare, då jag tycker det är dags att visa att vi är många bloggare som inte ställer upp på allt skitsnack om att Sverige vore ett bättre land utan invandrare! Ni kan länka till mitt inlägg, eller låta bli. Det är inte det som är det viktiga. Det viktiga är att visa var vi står!"

Jag tänker inte välja ut ett antal bloggare, utan jag utmanar er ALLA!

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Toppen att du hänger på! Din länk är inlagd i uppsamlingsinlägget; Bloggare Mot Rasism:



http://tonarsmorsa.se/2009/10/11/bloggare-mot-rasism/



2009-11-24 @ 21:10:19
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0