:: Åskar knackade på, men vände i dörren ::

I fredags kväll när mina föräldrar dykt upp och vi stod i köket för att förbereda middagen (räkor från Strömstad såklart!) såg vi att moln började torna upp sig från sundet. Det var otroligt mörka moln och vi trodde världens åskväder skulle bryta loss. Jag försökte fånga det svarta med kameran, vilket inte var så lätt. Ni får se en suddig, skakig och oskarp bild, som i alla fall visar hur mörk himlen var.



Det blev dock inte något direkt oväder av det hela. En blixt såg jag från köket och så började det regna kraftigt, men det drog över ganska snart. Kändes lite som man snuvades på konfekten..jag tycker det är häftigt med åskoväder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0